Monday, April 21, 2014

Petek Dinçöz - Can Tanrıyar Savaşı

Ders çalışacağım zaman rutin işlerimi bir kenara koyarım.

Rutinlerimden vazgeçince de bana bir sürü -sözde çalışmam için- zaman kalır.

Bu kadar boş vakitte ne yapacağıma şaşıran ben - oysa ders çalışmalıyımdır- her zamankinden farklı bir şeye bulaşabilirim.

Misal, magazin programlarına...

Her şeyi en son duyan ben, Petek Dinçöz'ün katıldığı "Söylemezsem olmaz" isimli programı canlı seyrettim.





Petek Dinçöz'ün bu serzenişleri genç kızlarımıza ders olur mu acaba?

Zengin koca, şan, şöhret.. Bunlar bir şey kazandırmıyor kardeşlerim..

Petek'in anlattıklarına, gözyaşlarına inanıyorum.

Ha hiç mi kusuru yok?

Elbette kusuru var. En baştan evli bir erkekle beraber olmayacaktı.

Yok 'sevgi bitti', 'yok ayrı yaşıyoruz', bu erkeklerin kadınları, genç kadınları kandırma yoludur zaten.

Hadi kandın be kızım, adamın iç yüzünü öğrenince bırakacaktın. Başlarım şöhretine de parasına, diyecektin! Demeliydin!

Onun yerine yırtındı adamla evlenecek diye..

Ama Petek gerçekten pek de akıllı bir kız değil.

Yaptığı en akıllıca şey, çıkıp yaşadıklarını anlatması oldu.

Petek kusurlu dedik. Peki Can'a ne demeli?

Onun için söyleyecek çok şeyim var ama en ılımlılarını yazayım, dava mava eder, param da yok ki vereyim.

Programa telefonla bağlandı ve her sözü Petek'in söyledikleri doğru dedi. O ses tonu, o konuyu çevirmesi... Bir tane soruya cevap vermedi. Erkeğin böylesine yazıklar olsun.

'Petek'i ben yarattım ben bitireceğim' edasıyla elinden geleni ardına koymadığından şüphem yok.

Bugün sanat camiasında Petek Dinçöz olsa ne olur olmasa ne olur?

Açıkçası o güne kadar aklıma bile gelmiyordu "bir Petek vardı nereye kayboldu?" demek.

Benim derdim Can ya da Petek değil, bunu anlamışsınızdır.

Bu ülkede erkek her haltı yiyor, erkektir yapar oluyor, kadın yapınca.. ne olduğunu biliyorsunuz.

Can Tanrıyar'ın oğlu babasını savunmuş 'annemden sen ayırdın' falan demiş. Sanki kız tek başına bir ilişki yaşadı. Teallamm yaa.

Petek "dayak yedim, ölüm tehdidi alıyorum" diyor, millet 'oh olsun' diyor.

Bunu da çoğunlukla maalesef ki kadınlar diyor.

Sonra da neden ülkemizde kadın cinayetleri bu kadar fazla diye ahkam kesiyoruz.

Petek yaptıklarının cezasını çekiyorsa da, tek başına çeksin istemiyorum ben. Can da onunla beraber çeksin.

Bilmiyorum, yanlış mı düşünüyorum, ne dersiniz?

No comments:

Post a Comment