Wednesday, November 20, 2013

MBFWI 1. Gün NE GİYDİM





Merhabalar,

Tüm dünyadan sonra İstanbulda'da Moda haftası başladı,geçen yıllara nazaran pekte bir farklılık yoktu esasında,sadece Bu sene Kuruçeşme Arena'da gerçekleşti defile....


Defile beş gün sürecek,defile ile ilgili video ve fotoğraflara instagram,twitter ve facebook sayfamdan bakabilirsiniz....


Klasikleşen bugün ne giydim bölümüme geçmek istiyorum..:) bu sene leoparın moda olduğunu zaten belirtmiştim,bende bu modayı benimseyerekten leopar kalem etek ve transparan bluz giymeyi tercih ettim,aslında transparan bluz giyildiğinde içine iç çamaşırı giyinmek daha güzel oluyor fakat bu beni biraz aşıyor:)) o nedenle bende içine askısız büstiyer giymeyi tercih ettim...


Bu arada fotoğraflar SERKAN ERDOĞAN tarafından çekilmiştir...kendisine teşekkür ediyorum...:)







mbfwi 1 gun ne giydim 1







mbfwi 1 gun ne giydim 2







mbfwi 1 gun ne giydim 3






mbfwi 1 gun ne giydim 4






Etek:enmoda.com


Kemer:Network


Bluz:Home Store


Çanta:Chanel


Ayakkabı:Vetrina








No comments:

Post a Comment