Monday, November 11, 2013

değişik lif modelleri

Selam sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün değişik lif modelleri yazisini yayinlamaya karar verdik.


Değişik Lif Modelleri 2014



degisik lif modelleri 1



Merhaba hanımlar…



İlk lif modeli benim ördüğüm model olsun istedim ,daha öncede söylemiştim sipariş verebilirsiniz diye.. Bir kaç lif modeli paylaşmak istedim bugün ,modeller alıntıdır en ustte kı resım hariç ,yapanların ellerine saglık diyorum



 Fırıldak Lif Modeli



degisik lif modelleri 2



Çiçekli lif



degisik lif modelleri 3



arkası bu sekılde oluyor



degisik lif modelleri 4



Kedili Lif Modeli



degisik lif modelleri 5



Lahana Lif Modeli



degisik lif modelleri 6



Değişik Lif Modeli



degisik lif modelleri 7



Lif Modeli Örneği



degisik lif modelleri 8



Değişik Lif Modelleri 2014


Bu makale hakkinda daha detayli bilgi inceleyebileceginiz kaliteli bir web sayfasi : kurdaleli oya yapımı

No comments:

Post a Comment