Tuesday, May 13, 2014

Kız çocuklara elbise / bluz



kiz cocuklara elbise bluz 1


Zor zamanlar yaşıyoruz; aklımı , bedenimi koruyabilmek için elimde olanlar UMUT ve ÜRETMEK...

Dostlar beni anlamıştır.



Sevgili Bülbülüm ile ara sıra buluşuruz, O kumaşlar alır ve Kızılay'da ki bir simit kafede oturup keser, biçeriz. Bu kumaşı da biçtik çok az bir parçası kaldı. Ben eve götürüp etek ya da şort yapacaktım ama parça elvermedi.  Hanım dilendi, bey beğendi motifinden yaka-roba karışımı bir bölüm örüp tamamladım.

Büyük kuzuya bluz olarak ya da  küçük bir kuzuya elbise olarak kullanmak Bülbülüme kalmış.

Güzel günlerde giysinler :)


kiz cocuklara elbise bluz 2


Ah bu da Ankara çiğdemi, vakti geçti biliyorum ama olsun...

Not: Flickr  da uygulama değişmiş , o yüzden fotoğraflar net değil ilk fırsatta çözeceğim.

Sağlıcakla...

No comments:

Post a Comment