Tuesday, May 6, 2014

Blogum 7 yasinda….






Bir Blog hikayesi ve tesekkür…….

°Tam 7 sene evvel  bugün  blogumu açtım…

°Elimdeki bir sürü yemek kitaplarindan ve dergilerden faydalanip denemeler yapip bu platformadan sizlerle paylasiyorum..

°Blog yazarlarının ve yazılarının çokça oldugu en şaşalı bir dönemde acmış olduğum bu blog günlügü      sayesinde bircok yeni, farkli tariflerlerle, ilginc sunum sekilleri ile tanistim.

°Düzenlenen aylik yemek etkinliklerinin konusunu iple çekip katılma heyecanını yaşadım….

°Sonra cesaretlenip bir etkinlige de  ben evsahipligi yaptim.

°Türkiyede ki blog bulusmalarını gıpta ile  takip ederken Almanya içinde de  var oldugunu ögrendigim  blogcularla irtibata gecerek onlarda Almanyanın farkli şehirlerinde onlarca kilometreleri hiçe sayarak  hemde sponsorsuz buluşmalar düzenleyip birbirimizle tanisma firsati buldum.

°Bir gün mail kutuma düşen bir ileti ile heyecanlandim.Bir yemek dergisi benimle röportaj yapmak istiyordu.…

°Daha sonra yine aynı dergi için yaklaşık iki yıl gönüllü olarak çalıstım.

°Sonra bir gün Türkiye'de maalesef ( maç yüzünden) bloglara erişimin kaldırıldıgı ögrendim,bir kaç gün süren bu kapatma olayinin ardindan cezanlandırılan tüm blogcular ardindan ikinci ama daha uzun bir kapatma olayından  sonra neyazıkkı birer birer sustular.

°Tabiki  kapatma olayından  bende epeyce nasibimi aldim…Ziyaretci sayısı yüzde 90 azaldi…Yorumlar bitti…

°Haftada iki yayın yapan ben, iki ayda bir tarif koymaya  başladım…

°Bir kac kez bazılarının blogları canlandirma teşebüssleri ise maalesef istenen tepkiyi vermedi…

°Ziyaretlere  ve bırakılan  yorumlara cok cok mutlu oluyorum..

°Şimdi blogum biraz boynu bükük ama olsun..

° 7. yılım kutlu olsun..

Tüm izleyenlerime ,takipçilerime,bu blog sayesinde kazandığım dostlarima sonsuz teşekkürler…..




Serap

No comments:

Post a Comment