Monday, January 20, 2014

derya baykal bere modelleri göster

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün derya baykal bere modelleri göster yazisini yayinlamaya karar verdik.


derya baykal bere modelleri goster 1


Hayırlı Cumalar Sevgili İzleyenlerim!!!


Muharrem Ayının ve Cumanın bereketi ile nasiplenmeyi kısmet etsin yaradan,cümlemize....


Her  hayırda bir şer,her şerde bir hayır vardır derler ya.


"Hayır,Şer" minallah-u teala...


Rabbim hepimizin işlerini hayırlı kılsın.... 


derya baykal bere modelleri goster 2


Bugün sizlere teyzemin kızlarıma örüp gönderdiği bu güzel bereyi sunmak istiyorum... 


derya baykal bere modelleri goster 3


Teyzeciğimin ellerine sağlık...Büyük kızıma krem rengi,küçük kızıma da yeşil örmüş...



derya baykal bere modelleri goster 4


İpi Alize Süperlana-Klasik miş öğrendim...


Yapılışı zor görünsede,açıklandığında kolay...


Biritler örüldükten sonra birbirinin içinden geçiriliyor...



derya baykal bere modelleri goster 5


Bende Alize dergisini karıştırırken gördüm aynı modeli... 


derya baykal bere modelleri goster 6


Atkının modelini de çok beğendim... 


Bende berelere takım atkı yapmayı düşünüyorum...


derya baykal bere modelleri goster 7


Açıklamasını da dergiden aynen çektim...


Umarım yardımcı olur...


Gönlünüzce bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....



Hosunuza gidebilecek ilginc konular ve siteler : derya baykal örgü atkı bere videoları

No comments:

Post a Comment