Tuesday, January 7, 2014

2013'e Veda Etkinliği #2


Hayırlı geceler herkese...





Kaldığım yerden devam etmek istiyorum etkinlik yazıma.Bu sefer değerli firmalarımızın bizlere hediyeleri nelermiş bakalım;





Şöyle baştan topluca bir fotoğrafını paylaşayım;


2013 e veda etkinligi 2 1


Çok bonkör firmalarımız vardı resimlerden de anlaşılacağı gibi:)


2013 e veda etkinligi 2 2


İlk olarak pembiş ajandalarımızdan başlamak istiyorum.


2013 e veda etkinligi 2 3






Erensu Hanım'ın da katıldığı etkinlikte kahvaltıda yan yana oturmuştuk.Resmini de paylaşmak istiyorum.


2013 e veda etkinligi 2 4


Bizlere çok güzel bir hediye hazırlamışlar.Herkesin bloğunun ismine özel ajandalar.Ben çok beğendim firmamız alan Arwey 'e çok teşekkürler.






2013 e veda etkinligi 2 5
VE BENDENİZ:))


2013 e veda etkinligi 2 6
Sevgili Ecişbücüş blog yazarı Reyhancım ve ben.Samimiyetin ve muhabbetin doyumsuzdu.Tekrar karşılaşmayı çok isterim.


2013 e veda etkinligi 2 7


Biota'nın bizlere hediyeleri.Çekiliş stresinden sonra bu hediye çok iyi oldu.Çok teşekkürler Biota ürünlerinizi denemek için sabırsızlanıyorum.


2013 e veda etkinligi 2 8
 Yuva Maya'dan benim nasibime simit karışımı düştü.En yakın zamanda deneyip bloğumda yer vereceğim.Teşekkürler Yuva Maya bu güzel bir günde bizlere hediyeler gönderidiğiniz için.


2013 e veda etkinligi 2 9







Karya Gourmet'in zeytin ve zeytinyağı hediyesi.Zeytin mükemmel tam ağzıma layık:)) zeytinyağı da yarın sabah kahvaltı da deneyeceğim.Çok teşekkürler Karya Gourmet


2013 e veda etkinligi 2 10
 Doğadan'ın bizler için hazırladığı şık paketi.Kupa hastası olarak doğadanın da kupasına bayıldı.Verdikleri desteklerinden ötürü çok teşekkürler.


2013 e veda etkinligi 2 11
 Match Kozmetik'ten payıma düşen ipek yüz maskesi.Denemek için sabırsızlanıyorum.Çok teşekkürler Match Kozmetik...


2013 e veda etkinligi 2 12
 Bonkör firmalardan biri de Estuz.Bizler için tuz seti hazırlamışlar.Çok teşekkürler Estuz


2013 e veda etkinligi 2 13


Rainwalker şemsiyeleri ile büyüledi bizi adeta.Bizleri yalnız bırakmadığınız için sonsuz teşekkürler.



2013 e veda etkinligi 2 14


Dore'nin çorapları çok seviyorum nedense.Etkinlikte yalnız bırakmadı firmamız bizi çok teşekkürler Dore


2013 e veda etkinligi 2 15


Orkide haraketide bize hediyeler veren firmalar arasında.Mükemmel bir seçim olmuş pudra tam da cildime uygun.Çok teşekkürler Orkide Hareketi.


2013 e veda etkinligi 2 16


Veeeeee Dr.Oetker bayıldımmmmm hepsine Kızım Mozaik Pastanın müptelası gecenin bir yarısı hanfendi istedi ve yapıldı çok pratik  5 dakikada şipşak hazır:) Paket içeriğine bayıldım teşekkürler Dr.Oetker 


2013 e veda etkinligi 2 17


Laberkimya bu pembiş losyonları bize hediye etti.Kokusu mükemmel.Çok teşekkür ederim.


2013 e veda etkinligi 2 18


Takkunya'nın hediye ettiği kitap ayracı.Teşekkürler...


2013 e veda etkinligi 2 19


Doa Kozmetik'e bu misssss gibi hediyeleri için çok teşekkürler...


2013 e veda etkinligi 2 20
Bebak bizler için çok güzel bir set hazırlamış.Ne zamandır denemek istiyordum.En yakın zamanda deneyip bloğumda paylaşacağım.Teşekkürler...


2013 e veda etkinligi 2 21


Cıncık Bijoux&Aksesuar çok şık kolye ve küpe seti hediye etti.Teşekkürler.


2013 e veda etkinligi 2 22
 Neutrogena’da bizi yalnız bırakmadı. Siyah nokta temizleyici peeling jel hediye etti.Cildim yağlı olduğu için tam benlik bir ürün.Teşekkürrlerr...


2013 e veda etkinligi 2 23


Blackspade herkesin bedenine göre termal bluz hediye etti.Ben çok ama çok beğendim.Teşekkürler..


2013 e veda etkinligi 2 24


Bitki Sandığı'yla ilk defa  tanıştım.Saf gülsuyu hediye ettiler.Çok teşekkürler.


2013 e veda etkinligi 2 25
Vivaldi Kozmetik bizlere şirin mi şirin paketlerde kremlerinden hediye ettiler.Çok teşekkürler.


2013 e veda etkinligi 2 26






2013 e veda etkinligi 2 27


Raen'in sabunlarından evde kullanıyorum.Kokuları harika.Hediye çekilişinden Amber kokulusu çıktı.Çok sevindim.TeşekkürleR Raen.






2013 e veda etkinligi 2 28


Veeee Flormar güzel bir paket hazırlamışlar bizler için.Benim şansıma düşen özellikle ojelerin renkleri çok hoş.Teşekkürler flormar iyiki varsınız.


2013 e veda etkinligi 2 29
Unilever'in sepetleri mükemmeldiiiii.İçide dışıda gayet güzeldi hediyelerin çok teşekkürler.


2013 e veda etkinligi 2 30


Bu kalpçiğe hayran kaldım ben.Herkese farklı farklı gitti ama benimki hepsinden güzeldi:)))Çok teşekkürler Sabun Perisi çok başarılısınız.


2013 e veda etkinligi 2 31
Pembe renge bayıldığımı daha kaç kez yazacağım acaba:))) Modapik'in hazırlamış olduğum pembe kutular çok hoştu.İçinde ki takı da tam benlik.Çekilişten kazanmıştım bunu da.Çok teşekkürler...


2013 e veda etkinligi 2 32


Otacı'nın hediyesine çok ihtiyacım vardı.Malum kış ayındayız ve el ve tırnakların bakıma ihtiyacı var.Teşekkürler.


2013 e veda etkinligi 2 33
Pınar ürünlerini denememiz için bizlere paket göndermişler.Teşekkürler...


2013 e veda etkinligi 2 34
Cyrene ilk defa duydum ve en yakın zaman da deneyeceğim.Şampuanınız için teşekkürler.


2013 e veda etkinligi 2 35
Banat hepimizi düşünmüştü etkinlikte.Hem biz büyükleri hem de küçükleri düşünmüşler.Hem kzım hem oğlum olduğu için mavi renki oğluma diye düşünmüştüm ama 3 yaşında ki kızım daha görür görmez sahiplendi:)


2013 e veda etkinligi 2 36
Banat'ttan ayrıca çekilişten kazandım.Çok teşekkürler bu mop harika birşeymiş.İşimi hafiflettiniz.



2013 e veda etkinligi 2 37


Keramika herkese farklı farklı hediyeler göndermişti.Bana renkli çerez tabakları düştü.Renkleri çok hoş severek kullanacağım.Teşekkürler...


2013 e veda etkinligi 2 38


 Atölye Ful Pelinsu hanımın getirdiği kurabiyeler tadı harikaydı:)Weptoprint hem etkinlik çerçevesini hazırlamış hem de bizlere ufak şişede şekerleme ve çikolata koymuşlar çok incesiniz.Safranlokum tadı güzeldi.The Loli Shop şekerleri en çok kızım yedi ve beğendi.Çok teşekkürler.




2013 e veda etkinligi 2 39


Villegrup mükemmel sabunlarıyla beni benden aldı.Napacağımı şaşırdım parfümlü sabunları kullanayım mı yoksa saklayayım mı çok kararsız kaldım.Taaa Bursa'dan geldiniz Etkinlikte bizleri yalnız bırakmadığınız için çok teşekkürler Villegrup.


2013 e veda etkinligi 2 40








EvMambo'nun şirin mi şirin mumu teşekkürler....



2013 e veda etkinligi 2 41


Ve firmalardan kartlar ve broşürler....


Nihayet yazımın sonuna gelebildim.O kadar çok firma varki inşallah atladığım yoktur.Değerli firmalarımıza desteklerinden dolayı sonsuz teşekkürler...


2013 e veda etkinligi 2 42


Herkes gittikten sonra biz:)Ece,Yasemin,Nihan,Elvin,Pınar,ve Ben...


2013 e veda etkinligi 2 43






Etkinlikte emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.Hepiniz çok sıcaktınız sizleri tanımaktan çok keyif aldım.Harika bir pazar günü geçirdim sizlerle.Yasemin,Ece,ve Pınar çok uğraştınız ama değdi emeklerinize sağlık.Nihancım seni de unutmadım balım çok pozitiftin neşen hiç bitmesin canım benim.Hepinizi kocaman öpüyorum.İnşallah tekrar görüşmek ümidiyle 


Sevgiler...


Hayırlı geceler....





No comments:

Post a Comment