Tuesday, March 4, 2014

O an gelmiş olabilir mi?


Vakit buldukça okudğum ve paylaşmaya değer bulduğum kitap yorumlarımı paylaşıyorum burada takip edenler bilirler.. Kitaplar benim için herzaman özel olmuştur.

Genelde günümüz populer yazarlarını çok fazla takip etmiyorum aslında ya da önyargılarım ağır basıyor. Belki de bu sebeple geç tanıştığım  ancak tanıdığım andan itibaren her fırsatta eserlerini okumaya çalıştığım günümüzün yarınlarına kalacak yazar Ahmet Ümit... Defalarca teğet kaçırdığım imza günleri ile kahrolduğum, twitterde tweetimi RT ettiğinde heyecandan yanaklarımın kızardığı, Bumerang Deneyim Günlerinde Ahmet Ümit mailini gördüğümde kalbimin duracağını sandığım imzasını kitabımda görmek istediğim üstad..

Kim bilir o şanslı ben olurum diyeceğim ama onca kitap yorumları yapan usta bloggerlar varken şans bana güler mi acaba;)

Olsa da olmasa da okumaya devam..


o an gelmis olabilir mi 1



No comments:

Post a Comment