Sunday, March 30, 2014

Ne yaptın Isabel? // OMG Isabel Marant Holden Sandals


Bir şeyi sırf marka  ya da bilmem kim tasarımcı yapmış diye alma huyum ve durumum ( olaya iyi tarafından bakma huyum yok mu maşallah yani ) iyi ki yok dedim bu sandalları görünce.

O ayakların önden fırlamasına bir şey demiyorum farkında iseniz. Gazamız mübarek olsun.

Alacak yerli yabancı bloger   arkidişleri dört gözle bekliyorum. Ülkem erkeği siyah sandal içine beyaz çorapla  bunlar yılladır giyiyor Sevgili İsbelciğim bizden esinlendi galiba dedim kendi kedime.

Ba - yıl-dı -nız! değil mi?


ne yaptin isabel omg isabel marant holden sandals 1


 


Bu arada almak isterseniz 230 civarı olan sterlini gözden çıkarınız efendim.



ne yaptin isabel omg isabel marant holden sandals 2


 



ne yaptin isabel omg isabel marant holden sandals 3


Çok rahat olabilir ona bir şey diyemem ama onun için de bu kadar para vermem yani. Memleketimde kaynıyor bu terliklerden alır çeşit çeşit giyerim. ( Ne giyerim miiiiiiii!)


ne yaptin isabel omg isabel marant holden sandals 4


ne yaptin isabel omg isabel marant holden sandals 5



No comments:

Post a Comment