Wednesday, December 11, 2013

Jodoh Pasti Bertemu




Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera 






jodoh pasti bertemu 1 






Urusan jodoh, maut, ajal pertemuan di tangan Tuhan, semuanya dalam rencanaNya. Kita hanya mampu berdoa dan meminta agar segalanya dipermudahkan...







Kalaulah dia bacan entry ni... lagu ni untuk dia -_-






 











JODOH PASTI BERTEMU - AFGAN


Andai engkau tahu betapa ku mencinta

Selalu menjadikanmu isi dalam doaku

Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta

Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu

Ku berhenti mengharapkanmu

Jika aku memang tercipta untukmu

Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Andai engkau tahu betapa ku mencinta

Selalu menjadikanmu isi dalam doaku

Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta

Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu

Ku berhenti mengharapkanmu

Jika aku memang tercipta untukmu

Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Jika aku (jika aku) bukan jalanmu

Ku berhenti mengharapkanmu

Jika aku memang tercipta untukmu

Ku kan memilikimu

(Jika aku bukan jalanmu)

Ku berhenti mengharapkanmu

Jika aku memang tercipta untukmu

Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu







No comments:

Post a Comment